W tym miejscu dodajemy opis odwołujący się do głębszego marzenia potencjalnego naszego klienta.
Przykład.
Wyobraź sobie sytuacje, kiedy chcesz sprzedać swój kurs lub produkt cyfrowy klient, który wejdzie na Twoją stronę, czytając Twój opis, będzie się czuł tak jakby ta sytuacja dotyczyła dokładnie jego obecnej chwili
Wyobraź sobie również sytuację, że co 4 osoba, staje się Twoim klientem, ponieważ czuje z Tobą cyfrową więź, uważa, że doskonale rozumiesz jego potrzeby i jesteś jedyną osobą, która w tym momencie jest w stanie rozwiązać jego problemy.
Wyobraź sobie sytuacje, kiedy chcesz sprzedać swój kurs lub produkt cyfrowy klient, który wejdzie na Twoją stronę, czytając Twój opis, będzie się czuł tak jakby ta sytuacja dotyczyła dokładnie jego obecnej chwili
Wyobraź sobie również sytuację, że co 4 osoba, staje się Twoim klientem, ponieważ czuje z Tobą cyfrową więź, uważa, że doskonale rozumiesz jego potrzeby i jesteś jedyną osobą, która w tym momencie jest w stanie rozwiązać jego problemy.
Wyobraź sobie sytuacje, kiedy chcesz sprzedać swój kurs lub produkt cyfrowy klient, który wejdzie na Twoją stronę, czytając Twój opis, będzie się czuł tak jakby ta sytuacja dotyczyła dokładnie jego obecnej chwili
Wyobraź sobie również sytuację, że co 4 osoba, staje się Twoim klientem, ponieważ czuje z Tobą cyfrową więź, uważa, że doskonale rozumiesz jego potrzeby i jesteś jedyną osobą, która w tym momencie jest w stanie rozwiązać jego problemy.
Wyobraź sobie sytuacje, kiedy chcesz sprzedać swój kurs lub produkt cyfrowy klient, który wejdzie na Twoją stronę, czytając Twój opis, będzie się czuł tak jakby ta sytuacja dotyczyła dokładnie jego obecnej chwili
Wyobraź sobie również sytuację, że co 4 osoba, staje się Twoim klientem, ponieważ czuje z Tobą cyfrową więź, uważa, że doskonale rozumiesz jego potrzeby i jesteś jedyną osobą, która w tym momencie jest w stanie rozwiązać jego problemy.
Wyobraź sobie sytuacje, kiedy chcesz sprzedać swój kurs lub produkt cyfrowy klient, który wejdzie na Twoją stronę, czytając Twój opis, będzie się czuł tak jakby ta sytuacja dotyczyła dokładnie jego obecnej chwili
Wyobraź sobie również sytuację, że co 4 osoba, staje się Twoim klientem, ponieważ czuje z Tobą cyfrową więź, uważa, że doskonale rozumiesz jego potrzeby i jesteś jedyną osobą, która w tym momencie jest w stanie rozwiązać jego problemy.
Wyobraź sobie sytuacje, kiedy chcesz sprzedać swój kurs lub produkt cyfrowy klient, który wejdzie na Twoją stronę, czytając Twój opis, będzie się czuł tak jakby ta sytuacja dotyczyła dokładnie jego obecnej chwili
Wyobraź sobie również sytuację, że co 4 osoba, staje się Twoim klientem, ponieważ czuje z Tobą cyfrową więź, uważa, że doskonale rozumiesz jego potrzeby i jesteś jedyną osobą, która w tym momencie jest w stanie rozwiązać jego problemy.
Wyobraź sobie sytuacje, kiedy chcesz sprzedać swój kurs lub produkt cyfrowy klient, który wejdzie na Twoją stronę, czytając Twój opis, będzie się czuł tak jakby ta sytuacja dotyczyła dokładnie jego obecnej chwili
Wyobraź sobie również sytuację, że co 4 osoba, staje się Twoim klientem, ponieważ czuje z Tobą cyfrową więź, uważa, że doskonale rozumiesz jego potrzeby i jesteś jedyną osobą, która w tym momencie jest w stanie rozwiązać jego problemy.