Jest wiele branż w Polsce i na świecie, które nie wykorzystują pełnego potencjału biznesu online lub też w cale go nie wykorzystują.
Powody mogą być różne:
- brak świadomości o tym jakie pieniądze, mogą dzięki niemu zarabiać,
- brak umiejętności technicznych,
- brak osoby, którą ich poprowadzi,
- lub po prostu brak pomysłu.
Zawsze można się poddać i wmówić sobie, że TO NIE JEST DLA MNIE.
W końcu przecież nikt mi nic nie powie,
a jak powie, to będę mógł zawsze zripostować coś na zasadzie
"Jak jesteś taki kozak, to zrób to lepiej"
(swoją drogą lubię hejterów się pytać, co ciekawego w życiu robią. Polecam, strasznie się nagrzewają).
No, ale wróćmy do tego, jaki mam cel z tym e-bookiem.
To co mi się wydarzyło rok wcześniej,
już nigdy nie wydarzyło się osobom, którym pomagam się rozwijać w biznesie online.
Sprzęt tutaj gra drugą rolę.
Ja byłem taką mentalną miernotą, że można było przewidzieć to, że coś mi się "wykrzaczy".
Opracowana przeze mnie strategia działania działała u wszystkich na tyle dobrze,
że byłem w 100% przekonany, iż na mój webinar przyjdą ludzie.
Podejście do pierwszego webinaru było zupełnie inne.
Przygotowałem, co musiałem, a że za dużo czasu nie miałem, to 90% rzeczy po prostu zostawiłem na później.
Byłem gotowy na to, że wyląduje statek kosmiczny, a ufoludek wejdzie, do biura potrzymać mi kawę.
Zrobiłem pierwszy webinar.
Następnie powtórzyłem to 7 czy 8 razy.
Wynik przebił moje najśmielsze oczekiwania.
Każdy webinar przygotowany dokładnie tak samo od strony technicznej.
Na każdym webinarze zarobiłem,
a to oznacza 100% skuteczności w doprowadzaniu potencjalnych klientów na webinar.
Teraz zadaj sobie pytanie.
Jeżeli dodatkowo tygodniowo zarabiałbyś 5-8 tysięcy złotych,
to gdzie byłbyś teraz?
Jakbyś wykorzystał te pieniądze?
Ja poszedłem w samorozwój. Bardzo dużo wiem o biznesie online.
Jestem dobry w te klocki.
Twórcy wykonujący to, co im mówię, oczywiście Ci,
którzy z ręką na sercu mogą powiedzieć,
że nie wprowadzają swoich urozmaiceń w działaniu, po prostu zarabiają.
Jednemu pomogłem zarobić ok. 1 500 000 zł w 11 miesięcy.
Drugiemu średnio 30 000 zł miesięcznie.
Trzeciemu pomogłem przestawić swój mental, żeby cenę produktu z 1000 zł podniósł na 4000 zł.
Czwartemu i piątemu zwiększyłem zyski w firmie przez kilka prostych zmian w obsłudze klientów.
Szóstemu zrobiłem sesję psychologiczną i rzucił etat, zaczął zarabiać na biznesie online.
Kilkunastu innym przekazałem klientów do obsługi
I wielu zmotywowałem, żeby weszli w biznes online i skutecznie dzisiaj skalują swój biznes.
Czas, żebyś i Ty zaczął zarabiać pieniądze, na tym, na czym naprawdę chcesz zarabiać.
Zrób swój pierwszy krok naprzód lub krok w tył i zobacz, co robisz źle, że nie masz ludzi na webinarze.
Wszystko ma swój początek, tak było i teraz. Dowiesz się, jak wykorzystać pomysł, który urodził się w głowie i nie pozwolić mu odejść w zapomnienie.
Czas spojrzeć prawdzie w oczy i iść po sukces. Dowiesz się, jak szybko stworzyć i zaplanować tzw. lejek webinarowy.
Jak podchodzę do webinaru w tym dniu? O czym musisz pamiętać, co musisz zrobić i jak to wszystko ze sobą pogodzić, tak żebyś nie musiał się martwić.
Jak prowadzę webinar? Poznasz mój styl prowdzenia webinarów, może Ci się przydać do przygotowania swojego. Na każdym webinarze zarobiłem. Informacja dla początkującego - nie ma znaczenia, ile zarobisz na webinarze. Jak zarobisz, to już jest dobrze.
Oferta na webinarze. Omawiam moją ofertę. Będziesz mógł się zainspirować i na podobę mojej stworzyć swoją. Ja swoją tworzyłem inspirując się Mariuszem Stężały.
Obowiązkowe działania po zakończeniu webinaru. Krok po kroku dowiesz się, co należy robić na każdym etapie. Opisany jest mini e-mail marketing, który stosuję w strategii webinarowej.
Czynności dzień po webinarze. Kontynuacja działań sprzedażowych, tylko bez robienia z siebie "oszusta webinarowego".
Jak zadbać o klientów, którzy kupili na webinarze? Najtrudniejszy element dla osób, które nie mają jeszcze kursu. Pokazuję, jak ja to zrobiłem.
Co zrobić z osobami, które na webinarze nie kupiły? Poddaj się, a możesz wyjść z biznesu online. Każda osoba nawet ta, która nie kupiła na webinarze, jest Twoim potencjalnym klientem. Daj jej szansę. Dowiesz się, jak to zrobić.
Co zrobić z osobami, które zapisały się na webinar, ale na niego nie przyszły? Na to też znajdziesz sposób i to nawet będziesz mógł fajnie zautomatyzować.
Jeżeli, któreś z poniższych punktów pokrywa się z Tobą, mój e-book CI pomoże.
POZNAJ STRATEGIĘ PRZEDSPRZEDAŻY I ZASTOSUJ JĄ U SIEBIE.
BEZ MARKI OSOBISTEJ, BEZ SPOŁECZNOŚCI, BEZ KURSU ONLINE
(PRACOWAŁEM OK. 22 GODZINY NA TEN WYNIK)
BONUS
Cena standardowa: 76 zł brutto
Cena premierowa
47 zł BRUTTO!
© Huzarski Michał 2023