Współpraca ze mną jest bardzo wygodna i klarowna
Wraz z moim zespołem zajmujemy się całą obsługą techniczną biznesu, w tym: konfiguracją i zarządzaniem programami wspierającymi sprzedaż, programami marketingowymi, platformą e-learningową, kampaniami na Facebooku, moderowaniem webinarów, wsparciem profesjonalnych taktyków biznesu online.
Twoim zadaniem będzie prowadzenie webinarów, live’ów lub innych materiałów video oraz tworzenie szeroko rozumianego contentu.
Tworzenie biznesu online i cała jego autmatyzacja opiera się na 9 krokach:
Krok 1 – Planowanie
Krok 2 – Projektowanie
Krok 3 – Wdrażanie
Krok 4 – Aktualizowanie
Krok 5 – Zarządzanie
Krok 6 – Kontrolowanie
Krok 7 – Ulepszanie
Krok 8 – Skalowanie
Krok 9 – Optymalizacja
Powyższe 9 kroków jest receptą na sukces biznesu online.
Jednocześnie każdy z tych punktów zawiera wiele aspektów, o które należy zadbać.
Chcę, żebyś wiedział/a…
Nie tworzę typowej agencji marketingowej, jestem bardzo specyficzną osobą i działam zawsze od razu – jednocześnie stać mnie na to, żeby napisać, że nie ma nigdy gwarancji sukcesu. Wyróżnia mnie specyficzne podejście do kontaktów, jasne i klarowne wyrażanie swojego zdania – żebyś Ty wszystko zrozumiał i osiągał/a tylko najlepsze wyniki.
Przy współpracy ze mną nie ma podziału my i oni, ale jest podejście NASZE (niżej wyjaśnię z jakiego powodu), dzięki czemu tworzymy zespół, który dąży w konkretnym kierunku po konkretne pieniądze.
Do projektu podchodzimy bardzo indywidualnie, traktując Twój biznes jak swój, dlatego nie zależy nam na setkach klientów prowadzonych jednocześnie – obsługujemy tylko kilka biznesów jednocześnie. Dlaczego tak działamy?
To proste – dzięki temu jesteśmy w stanie generować lepsze wyniki.
Obalę mit, który krąży po internecie. Nie jestem w stanie zagwarantować wyników sprzedażowych, ponieważ to nie ja sprzedaję. Potencjalni klienci muszą zaufać Tobie. My robimy wszystko co jest potrzebne, żeby pomóc Tobie sprzedawać.
Jak działamy, na liczbach i konkretach
Pokażę Ci teraz przykład klienta z branży nieruchomości.
Okres rozliczeniowy data:
15 października 2021 do 28 października 2022 roku.
Październik wynik sprzedażowy 49 949.00 zł (rozpoczęcie współpracy od drugiej połowy miesiąca)
Listopad wynik sprzedażowy 99 782.00
Grudzień wynik sprzedażowy 136 992.00
Styczeń wynik sprzedażowy 134 288.00
Luty wynik sprzedażowy 126 419.60
Sprzedaż łączna: 54 7430,60 PLN
Koszty nie przekroczyły 30%
Klientka nie wykładała pieniędzy z kieszeni tylko to działało na zasadzie reinwestycji.
Oczywiście to są wyniki akurat tego klienta, nigdy nie ma gwarancji powtórzenia takich wyników. Choć zawsze dążymy do maksymalizacji wyników sprzedażowych – TU NIE MA LIMITÓW!
Wracając do oferty. Jeżeli chcesz zbudować lub zwiększyć sprzedaż biznesu online to jesteśmy w stanie Ci pomóc (słowo klucz: TECHNICZNIE). Jeśli jesteś ciekawy/a, to w załączniku znajduje się PDF mojego prywatnego schematu biznesowego, który wykorzystuję do sprzedaży 1 z 9 kursów (branża muzyczna, tj nauka gry na pianinie, keyboardzie i inne) oraz inne branże takie jak: nieruchomości, meblarska, psychologiczna, ogrody, hotele dla psów, canva i wiele, wiele innych.
Nie jestem w stanie szczegółowo opisać wszystkiego co robimy, dlatego pokazuję Ci schemat, żebyś lepiej zrozumiał/a co należy zrobić, żeby faktycznie zarabiać pieniądze na biznesie online lub hybrydowym, czyli połączeniu biznesu online ze stacjonarnym.
Bardzo ważna informacja, jest taka..
Jeden taki lejek jest tylko do jednego produktu online. Zaletą tworzenia schematów biznesowych jest to, że można je łączyć z innymi, dzięki temu jeden pozyskany klient z większym prawdopodobieństwem kupi więcej Twoich produktów lub kursów, cokolwiek..
Opis lejka w pigułce
Osoba, które z reklamy lub e-maila zapisze się na bezpłatne szkolenie online, przechodzi odpowiednią drogę od budowania z Tobą relacji aż do czasu webinaru, na który ma przyjść, gdzie oczywiście ma zostać przez Ciebie zainteresowana produktem i kupić. Wydaje się to proste i lejek nie jest potrzebny jednak statystycznie na każde zapisane 1000 osób bez lejka przyjdzie tylko 10% tj. 10 osób. Po wprowadzeniu lejka i wykonaniu szeregu testów można zwiększyć frekwencję nawet do 30-50%.
Zawsze celujemy w 100% obecności, niestety często jest to realne w 1% – trzeba zatem działać sprawnie i wykorzystać potencjał każdego odbiorcy.
Są różne lejki:
– do sprzedaży automatycznej,
– do sprzedaży webinarowej,
– do sprzedaży ebooków/książek,
– do odsprzedaży,
– do odratowania koszyków,
– lejek do produktów typu OTO,
– lejek autowebinaru.
Zajmiemy się organizacją każdego z nich, żeby zapewnić jak najskuteczniejszy proces sprzedaży.
Jeżeli chodzi o sprzedaż…
Chciałbym, żebyś był/a świadomy/a – w 90% sprzedaż będzie zależała od Ciebie, ponieważ to Ciebie ludzie będą słuchać, oglądać i/lub podziwiać.
My Ci pomożemy poukładać całe schematy sprzedażowe, prezentację webinarową, i wszystkie inne techniczne aspekty, tak aby ułatwić Ci zadanie najbardziej jak tylko potrafimy. Ty natomiast skupisz się na sprzedaży.
Współpraca z nami jest prosta i przejrzysta.
Traktujemy siebie jak wspólników dlatego, nie boimy się powiedzieć co my zrobiliśmy źle albo co Ty zrobiłaś/eś źle.
Pracujemy na statystykach i zarządzamy zrównoważonym rozwojem działań. Nie jesteśmy zwolennikami, aby łączyć sprzedaż kilku rzeczy w jednej akcji mimo, że korci sprzedać więcej od razu.
Doświadczenie nauczyło nas już, że takie podejście w dłuższej perspektywie nie działa na korzyść.
Model współpracy na usługi wygląda następująco:
Opłata aktywacyjna wynosi 15 000 zł netto (jeżeli faktura na Polską firmę, do wynagrodzenia należy doliczyć 23% podatku VAT).
Jeśli trafiłaś/eś do mnie z konsultacji telefonicznej lub polecenia, koszt technicznego prowadzenia Twojego biznesu i wsparcie mojego zespołu wynosi 6 000 zł netto, płatne każdego pierwszego dnia miesiąca, natomiast opłata 15 000 zł netto jest pomniejszona do 2000 zł netto.
Dodatkowo, koszty obsługi Twojego biznesu i wynoszą 30% kwoty zysku.
Liczone w następujący sposób zysk = przychód – koszty
Przychód ze sprzedaży: 123 000 zł
Koszty reklamy i inne: 23 000 zł
Prowizja dla nas = 30% czyli 30 000 zł – 70 000 zł dla Ciebie.
Jedyny koszt, który odejmujemy do wyliczenia prowizji to koszty reklamy Facebook/YouTube/google (którą my zarządzamy), dlaczego tak?
Ponieważ znamy się na robocie i kontrolujemy cały proces rozwoju firmy. Nie chcemy innych osób z zewnątrz, które nie są pod naszą „kontrolą”.
Jak nasza współpraca wygląda w praktyce?
Ustalamy sobie dzień na spotkanie i ustalamy plan działania na najbliższy tydzień (1) ▶️ my w tym czasie pracujemy nad techniczną organizacją sprzedaży, reklamy i inne (2) ▶️ dostarczasz nam potrzebny content i tworzymy webinar (3) ▶️ następnie przychodzisz tylko na webinar, który my moderujemy i prowadzisz prezentację + sprzedaż (4) ▶️ informujesz nas, że skończył się webinar (5) ▶️ my pracujemy dalej nad sprzedażą powebinarową i automatyzacją – o każdej porze!
Jeżeli będziemy sprzedawać produkt premium, który wymaga rozmowy telefoniczej z klientami, to dzień po webinarze dzwonisz do klientów, którzy zarezerwowali rozmowę (zapłacili rezerwację ceny) i sprzedajesz im przez telefon. My przejmujemy obsługę techniczną klientów.
Jak to wygląda naprawdę?
Czasami jesteśmy tak wszyscy nakręceni działaniem, że gadamy ze sobą cały czas głównie na fb/whatsapp.
Jak to jest, że możemy prowadzić z zaangażowanie Twój biznes i kilkoro innych klientów? Działamy z kalendarzem, a nad wszystkim czuwa KOORDYNATOR, z którym i Ty będziesz wspołpracował/a – jest to osoba czuwająca i pilnująca, aby wszystko chodziło jak w zegarki.
Podchodzimy bardzo świadomie do biznesu jak i do słabości ludzkich i wiemy jak zminimalizować marnowanie czasu.
AUTOMATYZUJEMY TWÓJ BIZNES, ponieważ naszym głównym celem jest wypracowanie pasywnego dochodu i minimalizacja działań operacyjnych do zarządzania. Jednocześnie wiemy, że to potrzeba na to czasu. to oznacza że wprowadzimy u Ciebie automatyczne webinary, które mają zminimalizować Twoje działania. Ważna jest świadomość, że pewną ilość webinarów będziesz musiał/a przeprowadzić na żywo. Musimy wybrać ten najlepszy, który puścimy w automat i zajmiemy się nowym kursem/produktem.
Podsumowując, chciałbym usystematyzować te najważniejsze aspekty naszej współpracy:
Robimy wszystkie potrzebne strony internetowe do każdego etapu (sprzedażowe, relacyjne, zapisowe i inne potrzebne)
Tworzymy e-maile sprzedażowe oraz relacyjne (na podstawie otrzymanych treści – my je tuningujemy w razie potrzeby pomagamy pisać)
Tworzymy teksty do reklam (na podstawie ankiety, celem jest minimalizacja kosztów na reklamę)
Zarządzamy autoresponderem (tutaj wymagamy activecampaign ze względu na możliwość wprowadzania szczegółowych i rozszerzonych automatyzacji np. w autowebinarze)
Zarządzamy programami sms-owymi
Zarządzamy kampaniami reklamowymi (głównie bazujemy na Instagramie i Facebooku, w razie potrzeby rozszerzamy)
Obsługujemy platformy e-learningowe Webtolearn (nie wymagamy, jednocześnie zalecamy ze względu na bezpieczeństwo transakcji)
Zakres naszych prac oraz klientów ustalamy wspólnie
Jesteśmy z Tobą w stałym kontakcie
Jeśli sytuacja tego wymaga, dzwonimy i staramy się windykować wpłaty klientów (jak są raty prywatne, czasami musimy sprzedać na umowę, ponieważ sporo osób, ma jakieś blokady w Biku takie osoby monitujemy itd.
Prowadzimy statystyki sprzedaży, jest to nam potrzebne do kontrolowania jakości i wprowadzania niezbędnych zmian
Starałem się zebrać w całość najważniejsze rzeczy. Mam nadzieję, że w miarę jasno opisałem. Już z doświadczenia wiem, że trzeba być gotowym na wszystko. Tylko w przeciągu ostatnich 365 dni przygotowałem już ponad 400 webinarów pod kątem technicznym więc wiem, że robię to dobrze 🙂
W razie pytań – jestem do dyspozycji, więc śmiało pisz!
Oferta współpracy wciąż się zmienia, powyższe warunki obowiązują do kwietnia tego roku, jeżeli nie odezwiesz się, to automatycznie wiem, że nie podejmujesz współpracy.
PS. Jeżeli chcesz działać to lecimy po te 50k – 100k dochodu systematycznego!
Webtolearn (oprogramowanie do biznesu online)
Webinar Webtolearn – oprogramowanie do prowadzenia webinarów)
Smsapi – oprogramowanie do masowej wysyłki smsów
ActiveCampaign + jednorazowa opłata za integrację programu z programem smsapi inwestycja 1500 zł netto – oprogramowanie do e-mail marketingu)
Dysk Google – oprogramowanie do komunikacji – pliki itd)
Fakturownia – program do automatyzacji faktur
PayU – przyjmowanie szybkich płatności + raty + płatności cykliczne)
Facebook Ads / Instagram Ads – kampanie reklamowe
Elementor PRO – kreator do budowania stron
WordPress – globalny system do budowania stron
Wykupienie licencji do części z tych programów należy do Ciebie. Nie są to wygórowane koszty, a są to sprawdzone systemy które można ze sobą łączyć bez żadnej straty.
Inwestycja w reklamę wynosiła 1 170,03 zł
Wynik sprzedażowy 50 308 zł
Co daje 49 137, 97 zł zysku w przeciągu trzech dni!
Od początku wdrażamy system, który ma ułatwiać wszystkim prace.
Więc nie czekaj dłużej, tylko ZGŁOŚ SIĘ DO WSPÓŁPRACY